ثبت نام از سوارکاران کشور برای مسابقه های جام سهند مراغه

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: از سوارکاران کشور برای شرکت در مسابقه های سوارکاری استقامت جام سهند این شهرستان پذیرش و ثبت نام می شود.

 

احمد حاجی محمدی، روز پنجشنبه در آیین هماهنگی برگزاری مسابقه های سوارکاری جام سهند در تالار اجتماعات ورزش و جوانان این شهرستان افزود: این مسابقه ها 24 و 25 تیرماه جاری در دو مسافت 80 و 100 کیلومتر برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا پایان روز کاری 22 تیر نسبت به ثبت نام حضور در مسابقه اقدام کنند.
وی اظهار کرد: هم اکنون تمامی اداره ها و نهادهای ذیربط به دنبال آماده کردن امکانات برگزاری این مسابقه ها در روستای کرج آباد این شهرستان بوده و سعی می شود رضایت شرکت کنندگان در این مسابقه ها جلب شود.
حاجی محمدی، ادامه داد: این مسابقه ها با همکاری اداره ورزش و امور جوانان و هیات سوارکاری مراغه با نهادهای مختلف از جمله فدراسیون سوارکاری، اداره کل ورزش و جوانان، ارتش جمهوری اسلامی، فرمانداری مراغه، حفاظت از محیط زیست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دامپزشکی و نهادهای خصوصی این شهرستان برگزار می شود.
رئیس هیات سوارکاری مراغه نیز در این آیین گفت: تمامی ورزشکاران بالای 14 سال سوارکاری کشور که دارای اسب با حداقل سن شش سال هستند می توانند برای هر دو مسافت 100 و 80 کیلومتر این مسابقه ها شرکت کنند.
رضا مختاری، افزود: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه ها فیش واریزی را به همراه مدارک سوارکار و اسب به فدراسیون سوارکاری و هیات سوارکاری استان آذربایجان شرقی ارسال کنند.
وی اظهار کرد: هیات های سوارکاری استان ها موظفند لیست اسامی سوارکاران، اسب ها و سرپرست تیم را به همراه تصویر بیمه ورزشکاران تا ساعت 14 دوشنبه 22 تیر به هیات سوارکاری آذربایجان شرقی و یا فدراسیون سوارکاری ارسال کنند.
این مسابقه ها با عنوان جام سهند در پنج مسافت 20، 40، 60، 80 و 100 کیلومتر برگزار می شود که به سه نفر برتر در مسافت های 80 و 60 کیلومتر جوایزی تعلق می گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 تير 1395برچسب:, | 6:6 | نويسنده : شهروند مراغه ای |